Translate

miércoles, 14 de mayo de 2014

LOS HUMANOS SE POSARON EN MI NIDO

 Foi un día de primavera deses cando xa vai indo calor, cando me namorei do pombo e decidimos construír un niño xuntos. Eu, xa tiña mirado un chalet adosado, con preciosas vistas a un parque, e derrepente apareceron 13 intrusos na nosa vida.

Non facían máis que espiarnos e falar de cousas rarisimas (&€428%-;:+%610hdjcrowsurcing)

Tamén se definían como inmigrantes dixitais. Nos pensabamos que estes só eran os patos... E estes porque inmigraban?

E veña a falar de educación 2.0, e nós a facer un niño.

Ao final, con tanta leria, o que nos quedou claro, é que os nosos pinchons van ser nativos dixitais. Temos que aforrar para mercalle unha mochila electrónica (debe ser para voar mellor), e levalos a un colexio que teña as TIC integradas no currículum.

Ah! Entre nos, un segredo, vou deixar ao pombo polo paxariño de twitter.






6 comentarios:

  1. Muy bueno' me encanta el cuento, hay que ponerles los nombres! :)

    ResponderEliminar
  2. Encántame! Quedou precioso, estou dacordo con David, hai que poñerlle no me ás pombiñas.

    ResponderEliminar
  3. Moi boa introducción, di moito do blog que e creativo e inovador¡¡¡

    ResponderEliminar
  4. www.youtube.com/watch?v=JU-lANuwEbc

    ResponderEliminar
  5. Esa visión da vida! Que maneira tan auténtica de ver a realidade, encántame!

    ResponderEliminar
  6. jajaja, un bo conto para todos. Isto entendeo calquera , non é?, bueno, apostando polo galego, que lle da o seu encanto, sobretodo. miña enoraboa, un post que o meu parecer queda coxo, unha segunda parte sería o mellor¡¡ #creatic14

    ResponderEliminar